søndag den 5. januar 2014

Bloggens bedste billeder

Nogle af bloggens bedste billeder fra året, der gik:


Tomatavler på 1. sal - tomaterne smagte godt!


På besøg i Den Gamle By's gartneri, her bistaderne.

Åben altandør til græsplæne og sommerblomster.

Gul krysantemum - en rigtig farvebombe.

Jeg glæder mig, til syrenen atter kommer i blomst!

Fra jord til båd: krydderurter til sejlfolket på Aarhus Lystbådehavn.

Mamelukærme, som startede sit liv i min vindueskarm sidste forår.

Pyntekål kan ikke spises - men se godt ud, det kan de.

Sarah på bare fødder i græsset!

Tiltræk sommerfuglene med de rigtige blomster, her Kæmpe-Verbena.

Spanske margueriter giver liv i altankassen.


Ned med løgene om efteråret - og til foråret har du tulipaner! Og de fås i alle farver.

2 kommentarer:

  1. Åhr, jeg elsker den slags bistader. Et element jeg drømmer om, når/hvis jeg får en 'rigtig' have... (også selv om den har en anden funktion).
    Og så er jeg misundelig på din syren :) Jeg drømmer sådan om et lille syrentræ, men vi har desværre ikke helt plads.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er ret vild med gartneriet i Den Gamle By - både drivhusene og det udendørs. Jeg har ikke spor forstand på biavl, men det har de deroppe, for de sælger også honningen derfra.
    Tak fordi du kiggede forbi min altanhave - det er altid dejligt at høre fra andre (altan)havefolk!

    SvarSlet